dinsdag 28 oktober 2014

A day in Málaga!


         
         



Nadat ik met mijn vriend uit Marokko was terug gekeerd hadden we mijn vriendin van het airport opgepikt. (en dat was wel even zoeken naar de arrivals...)

  



















Omdat we de volgende dag naar Valencia moesten reizen hebben we alleen die ochtend iets toeristisch gedaan in Málaga. Mijn vriendin wilde graag het Gibralfaro kasteel bezoeken dus: zo gezegd, zo gedaan!

Helaas was de medewerkster bij de opening van het kasteel niet echt op haar beste humeur en zijn we snel doorgelopen naar het terras.

 



Wij bleven steeds aan het rand van het kasteel lopen waardoor we niet alles hebben gezien van het kasteel. De verbinding met het Alcazaba kasteel was die dag ook nog eens gesloten tot onze teleurstelling. Wanneer je je op het kasteel bevindt, heb je veel uitzicht op de haven van Màlaga en de stad zelf. Je ziet veel Arabische vormen terug in het kasteel. Het kasteel werd dan ook gebouwd door Abd-al-Rahman III.     


 
 



 Vanaf het moment dat ik deze schoenen in mijn bezit had, heb ik alleen nog maar met deze schoenen rondgelopen. Beetje jammer van al die andere paar schoenen die ik mee had genomen. Maar ik vind ze ideaal! :-)
Màlaga was helaas onder mijn verwachting en ik zal hier niet zo gauw terugkeren, op het lekker warme weer na. Triest plaatje dan ook, er zijn veel dode palmbomen te zien. Wij dwaalden reislustig verder naar het noorden.




Eenmaal aangekomen bij de uitgang ging onze reis door Spanje weer verder. 


Volgende bestemming: Valencia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten